Facebook Twitter Ask fm

Runningman Lover
About Links lover Diary
Monday, February 11, 2013 | 10:47 PM | 0 Element(s)

Aku Rindu Budak Dekat atas tuh . Rindu Nak Webcam Dengan Dia . Rindu Nak ketawa dengan dia . Rindu Nak Share Story Dengan dia . Rindu nak nangis sesama dengan dia . Rindu Nak toreh tangan dengan dia . Rindu Nak gila gila dengan dia . Rindu Nak Main "Truth Or Dare" dengan dia . Rindu Nak tgk dia Nangis . Rindu Nak tgk dia Gelak macam orang gila . Rindu Air mata dia . Rindu Pelukan dia . Rindu Senyuman dia . Rindu bila dia cakap "Aku Sayang hang sabrina" . Rindu Lepak dengan dia dekat sekolah. Rindu Nak Main Bola Jaring dengan dia . Rindu Nak perkena Kan dia . Rindu Bila Dia ikat rambut aku . Rindu Nak bermanja Dengan dia . Rindu Nak "BBM" dengan dia . Rindu Nak "VOICENOTE" dengan dia . Rindu Suara Dia Yang Comel tuh. Rindu nak Menyanyi dengan dia . Rindu Nak Buat Rancaksszzxx Dengan dia . Rindu Nak hangout dengan dia . Rindu Nak tukar tukar beg sekolah dengan dia. Rindu kesemuanya tentang dia :( Hurmmm . Dia baik , Dia belanja aku Bila aku takda Duit . One Day Aku Akan Belanja Jugak dia . Kami Pergi sekolah , Kasut sekolah sama . beg sekolah warna boleh lah nak dekat sama . Yeah (y) bila ada training bola jaring , kami pergi sama2 . kami main sama2 . semua kami buat sesama :*  Dia Ada bagi Aku Gelang Persahabatan . Aku pon ada bagi dia jugak . dia punya Gelang ceggini arh (y) Cantik Gilaa :) Aku tak Kaya sangat , Aku Punya Simplee jaa :) 

Tgk Gambar dekat atas . Nampak Gelang yg dia pakai tuh . Tuh lah gelang yg aku bagi kat dia . Simple je kan . But bermakna bagi aku dengan dia . Maybe Always Dia pakai Gelang tuh . Aku sayang Dia sesangat . Dia Tempat Aku Share story , gegila sesama , nangis sesama , Gelak sesama , Semua Kami buat sesama . Dia Perfect bagi aku . Kadang kadang dia ketegaq Takmau Cerita masalah Dia dekat aku . Senang ja aku nak buat dia cerita masalah dia . Ugut dia lewsss (y) bijak kan aku  *flip hair* Hahaahaha xD Dia tinggi macam tiang . kalah aku . Hahah , dia kelas Damai Aku Kelas Bahagia :( Tak sama kelas :(((((( Aku terlebih bahagia , dia terlebih damai Sangat :p ahhahahaha xD Aku still ingat masa ambik result UPSR . aku nangis , dia peluk aku and lapkan air mata aku . So sweet . Walaupun aku banyak "A" Dari dia , Tak tentu dia bodoh kan . aku tau dia pandai , dia tuh hah gedik taknak guna otak . kami still macam budak2 . Main Macam orang gila . For what nak belagak matang rite ? And one more thing , Dia lemah sesangat tentang bercinta . Aku dah Bagitau dia , jangan duk Couple Couple nie sangat . Fokus Belajaq dulu kan kan ? Harap dia dengaq cakap Aku Ath . Bye (y) sampai Di sini saja . Aku Rindu Dia . aku sayang dia Sesangat. And and and Dia sesangat lah sweet .
 MELOVEYOU BESTIE :*




Welcome


hi, i'm Nur Sabrina. Have a nice visit. thank you
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E