Facebook Twitter Ask fm

Runningman Lover
About Links lover Diary
Wednesday, April 3, 2013 | 4:04 AM | 0 Element(s)

Hi Blogger :*
Now Nak Cerita tentang sahabat aku bernama Nur Zahirah Binti Sulaiman. tgk Gambar kat atas tuh, yg pendek sikit tuh dia, yg tinggi tuh aku. dia sahabat aku paling gila arh -.- Kat kelas kami gila, everywhere kami gila. Kawan lagi sorang aku nie nama Syahirah selalu kata aku dengan zahira nie penipu. kalau Guru kelas aku pulak kata kami dua buat rancaks. kalau kawan2 yg lain2 kata aku dengan dia gila. memang bagos arh. dia bbuser jugak. aku selalu bbm dengan dia. Dp kami selalu sama2. banyak gambar aku bagi dia tanda persahabatan kita. Masa Birthday dia, Aku bagi Teddy kecik Comell ja :** Dia Jaga Elok2, Tuh ja Yang aku mampu bagi. Teddy tyg tanda persahabatan aku dengan dia, tanda birthday dia, tanda yang kami takkan berpisah dan tanda terima kasih dekat dia. dia Banyak lah jugak tolong aku :* Thanks To Zahirah Sulaiman. Kami Selalu menggila Sama Dalam kelas. Gelak tak ingat dunia. Selalu buat sama sama. And Aku takkan lupa aih dekat sahabat aku yg lain , salira.syahira.ayu.najhihah.syazwanie semua tuh. will never ever foreget you all lah sayangs.




Tgk Tangan Orang tuh, Tuh gambar salah satu aku bagi dekat zahirah. tanda persahabatan aku dengan dia :*
Yg Teddy sebelah tuh, dia kata dia akan bagi teddy tuh tanda persahabatan kami , tanda beterima kasih, tanda birthday aku, tanda semua lah. dia kata dia akan bagi teddy tuh dekat aku time borthday aku (04.07) Tak sabar aku nak tunggu birthday aku. Sweet Jugak Zahirah nie. Sweet membabi pon ada. Gila2 arhhh kami. Sahabat selamanya . love you xx




Welcome


hi, i'm Nur Sabrina. Have a nice visit. thank you
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E